Najnowszy Raport Strategiczny Internet 2023/2024, wydany przez IAB Polska, kompleksowo przedstawia podsumowanie 2023 roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej na 2024.

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.

Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego segmentu komunikacji. Dominującym formatem jest nadal reklama graficzna, która – pomimo mniejszej dynamiki od innych formatów – w roku 2023 wypracowała prawie jedną trzecią wzrostu.

W dziale „Programmatic” ukazał się materiał promocyjny na temat body leasingu jako strategii na pozyskanie najlepszych talentów w digital marketingu. 

Cały raport dostępny jest w linku >>> https://raportstrategiczny.iab.org.pl/