Paweł Sypczuk: Ekspert do wynajęcia, czyli jak działa body leasing w digital marketingu [wywiad]
„Body leasing to elastyczna forma zatrudnienia, która pozwala szybko i efektywnie zaspokoić potrzeby kadrowe firmy” – o tym, czym jest body leasing w digital marketingu i jakie są jego zalety, mówi Paweł Sypczuk, CEO firmy BIDads, która wspiera procesy rekrutacyjne w sektorze marketingu cyfrowego”.

📌 Link do artykułu na Marketer Plus

Paweł Sypczuk: Ekspert do wynajęcia, czyli jak działa body leasing w digital marketingu [wywiad]


10 rozszerzeń ChatGPT dla marketerów.

Od opracowywania strategii, przez analizy strony i SEO, po tworzenie angażujących treści i grafik – wtyczki do ChatGPT mogą znacznie zwiększyć efektywność pracy marketera. Zobacz, które GPTs przydadzą Ci się w codziennych obowiązkach”.

📌 Link do artykułu na Marketer Plus

https://marketerplus.pl/10-przydatnych-rozszerzen-chatgpt-dla-marketerow/ 


Organizacja SheSays walczy o godziwe warunki pracy w zawodach kreatywnych dla kobiet.

“Jak będzie wyglądała rynek pracy w przyszłości? To zależy od nas – przekonuje organizacja SheSays. W kampanii porusza kwestie związane równouprawnieniem kobiet wykonujących zawody kreatywne”.

📌 Link do artykułu na Nowy Marketing

https://nowymarketing.pl/organizacja-shesays-walczy-o-godziwe-warunki-pracy-w-zawodach-kreatywnych-dla-kobiet/ 


Śmieciówki do kosza, etaty dla wszystkich. Pracodawcy już ostrzą zęby.

“Szykuje się ostra jatka. Jeśli resort pracy dopnie swego i Państwa Inspekcja Pracy (PIP) otrzyma nowe uprawnienia, to rynek pracy czekają ogromne zmiany. Planowany nakaz przekształcenia umów cywilnoprawnych, czyli tzw. śmieciówek, w umowy o pracę, może zaszkodzić firmom, zwłaszcza tym małym – alarmują eksperci”.

📌 Link do artykułu na Spider’s Web

https://bizblog.spidersweb.pl/umowa-praca-smieciowki-pip 


Outsourcing w biznesie. Kiedy to dobre podejście, a kiedy już nie.

“Outsourcing to strategia biznesowa polegająca na przekazywaniu wybranych procesów, funkcji lub zadań firmom zewnętrznym specjalizującym się w danej dziedzinie”.

 📌 Link do artykułu na My Company Polska

https://mycompanypolska.pl/artykul/outsourcing-co-to/15631 


Badanie Instytutu Monitorowania Opinii na temat roli opinii pojawiających się w sieci.

„W dobie swobodnej wymiany informacji poprzez sieć i możliwości dzielenia się swoimi doświadczeniami po zakupie, aż 84% respondentów przyznało, że bierze pod uwagę opinie zamieszczone w internecie, natomiast 44% zadeklarowało, że zamieściło w sieci negatywną opinię na temat zakupionego produktu”.

📌 Link do artykułu na Nowy Marketing

https://nowymarketing.pl/badanie-instytutu-monitorowania-opinii-nat-roli-opinii-pojawiajacych-sie-w-sieci/ 


85 procent polskich pracowników w wieku 60+ jest przychylnych automatyzacji pracy.

„Blisko ⅓ polskich pracowników z pokolenia milenialsów (28-44 lata) oraz ¼ z pokolenia X (45-59 lat) czuje się przepracowana. Zarówno wśród Zetek (18-27 lat) jak i baby boomers (60 lat i więcej) takie poczucie towarzyszy mniej niż ⅕ badanych”.

📌 Link do artykułu na My Company Polska

https://mycompanypolska.pl/artykul/85-proc-polskich-pracownikow-w-wieku-60-jest-za-automatyzacja-pracy/15627 


„Moc koncentracji. Jak nauczyć się trudnej sztuki skupiania uwagi”

📌 W swojej książce Dandapani przypomina o wartości skupionej uwagi w świecie zdominowanym przez dekoncentrację.


Marketing z głową. Sieci społecznościowe umierają. Co to oznacza dla Ciebie?

📌 Link do podcastu na Spotify

https://open.spotify.com/episode/60hw11CERZs5jzheFE6eFZ 

Dobrego weekendu!