Stajemy się ofiarami nadmiaru. 

Nawet robiąc proste zakupy, koimy w sobie wiele lęków i tulimy mnóstwo dyskomfortów – mówi Piotr Bucki, specjalista od marketingu i zachowań konsumenckich, autor książki „Sapiens na zakupach”.

📌  Link do wywiadu My Company Polska

https://mycompanypolska.pl/artykul/stajemy-sie-ofiarami-nadmiaru/15171


Kreatywność w liczbach. Czy wykresy zabijają marketing?

📌  Link do artykułu Nowy Marketing

https://nowymarketing.pl/kreatywnosc-w-liczbach-czy-wykresy-zabijaja-marketing/ 


Open AI płaci Polakowi za wciskanie hamulca. Czy praca dla twórców ChataGPT stoi w sprzeczności z misją akademicką?

📌  Link do artykułu Spider’s Web

https://spidersweb.pl/plus/2024/07/openai-prof-aleksander-madry


W wakacje firmy zwiększają zatrudnienie pracowników tymczasowych.

📌  Link do artykułu Polskie Forum HR

https://polskieforumhr.pl/aktualnosci/rynek-pracy-w-polsce/w-wakacje-firmy-zwieksza%e2%80%afzatrudnienie-pracownikow-tymczasowych/ 


“Sztuczna inteligencja w organizacji. Innowacje biznesowe w praktyce”, Ryszard Ćwiertniak

📌 Autor książki dzieli się opracowanym przez siebie modelem systemu zarządzania, umożliwiającym ustalenie obszarów sterowania innowacjami procesu biznesowego.


Konkretnie o marketingu i sprzedaży. Jak usprawnić procesy marketingowe, wykorzystując jedno źródło inspiracji?

📌 Link do podcastu na Spotify

https://open.spotify.com/episode/4MhZLx0BfnG4HBjn3phKab 

Dobrego weekendu!