E-mail marketing nadal żywy. Jak wykorzystać go do zwiększenia konwersji w 2024 roku?

📌 Link do artykułu na Marketing przy kawie

https://marketingprzykawie.pl/artykuly/mailerlite-w-zwiekszaniu-konwersji-w-2024-r/ 


Dr Anna M. Kiełbiewska: Charakter brutalny w reklamie ma dziś nie tyle język, co sposób komunikowania.

📌 Link do wywiadu na Nowy Marketing

https://nowymarketing.pl/dr-anna-miloszewska-kielbiewska-charakter-brutalny-w-reklamie-ma-dzis-nie-tyle-jezyk-co-sposob-komunikowania-wywiad/ 


Konkretnie o Marketingu i Sprzedaży. Wskaźniki marketingowe – które warto mierzyć i jak je interpretować?

📌 Link do podcastu na Spotify

https://open.spotify.com/episode/4whCwUlNTzEFuAlFLjaZlt 


Brak uwierzytelniania wieloskładnikowego jest najczęściej wykorzystywany przez hakerów.

📌 Link do artykułu na My Company Polska

https://mycompanypolska.pl/artykul/brak-uwierzytelniania-wieloskladnikowego-jest-najczesciej-wykorzystywane-przez-hakerow/15575 


Zrównoważony rozwój kariery. Jak uniknąć wypalenia zawodowego?

📌 Link do artykułu na Polskie Forum HR

https://polskieforumhr.pl/aktualnosci/rynek-pracy-w-polsce/zrownowazony-rozwoj-kariery-jak-uniknac-wypalenia-zawodowego/ 


Coś złego dzieje się z LinkedInem. Zamiast wpisów o pracy królują bebechy i twitteroza. 

📌 Link do felietonu na Spider’s Web

https://spidersweb.pl/plus/2024/08/linkedin-zamienia-sie-w-twittera 


Boom na subskrypcje. Do 2025 roku wartość handlu w tym modelu wzrośnie o 3 000 procent.

📌 Link do artykułu na Bezprawnik.pl

https://bezprawnik.pl/model-subskrypcji/


„Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla”, Napoleon Hill

📌 Autor książki przekonuje, jak wiele zależy od tego, kim się otaczasz. Napoleon Hill odkrył prawa sukcesu dzięki swojej pracowitości i determinacji. 

Dobrego weekendu!