Zadzwoń!
Napisz!
„Body leasing to elastyczna forma zatrudnienia, która pozwala szybko i efektywnie zaspokoić potrzeby kadrowe firmy” – o tym, czym jest body leasing w digital marketingu i jakie są jego zalety, mówi Paweł Sypczuk, CEO firmy BIDads, która wspiera procesy rekrutacyjne w sektorze marketingu cyfrowego.
Body leasing to elastyczna forma zatrudnienia, która pozwala szybko i efektywnie zaspokoić potrzeby kadrowe firmy związane z realizacją projektów z zakresu marketingu cyfrowego. W praktyce body leasing polega na wynajmowaniu zewnętrznych specjalistów, którzy zajmują się m.in. SEM, paid social czy też kampaniami programmatic, do pracy przy konkretnym projekcie na określony czas, bez konieczności zatrudniania ich na stałe.
Na pierwszym miejscu wymieniłbym elastyczność. Body leasing pozwala firmom na bieżąco dostosowywać liczbę specjalistów pracujących nad konkretnymi projektami bez tworzenia dodatkowych etatów.
Cały wywiad przeczytasz w najnowszym wydaniu Marketer+ (4/2024) oraz na portalu www.marketerplus.pl
BIDads Sp. z o.o. al. Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa