Zadzwoń!
Napisz!
Programmatic
Sytuacja Firma technologiczna planuje ekspansję na nowe rynki zagraniczne i chce uruchomić kampanie programmatic w krajach, w których dotąd nie działała. Potrzebuje specjalisty, który zna specyfikę rynków zagranicznych i posiada doświadczenie w automatyzacji zakupu mediów.
Firma decyduje się na wynajem specjalisty od programmatic buyingu na 6 miesięcy, który konfiguruje kampanie, zarządza platformami DSP i optymalizuje wyniki na bieżąco. Taki ekspert pozwala szybko zdobyć niezbędną wiedzę o nowych rynkach, bez konieczności angażowania stałego personelu.
BIDads Sp. z o.o. al. Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa
BIDads Sp. z o.o. al. Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa
BIDads Sp. z o.o. al. Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu, analizy ruchu oraz dostosowania treści do Państwa preferencji. Mogą Państwo zaakceptować wszystkie pliki cookies lub samodzielnie zarządzać swoimi ustawieniami. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności