BIDads_ body leasing _ google ads aktualizacja_algorytmu (1)

Google Ads

  • Klient:

    Dom mediowy

  • Branża:

    Fintech

Poprawa słabo działającej kampanii Google Ads po aktualizacji algorytmu

Sytuacja

Po aktualizacji algorytmu Google, dotychczasowa kampania Google Ads dla dużego klienta z branży fintech traci swoją skuteczność, co powoduje wzrost kosztów konwersji i spadek jakości leadów. Zespół wewnętrzny nie ma wystarczającej wiedzy, aby szybko dostosować strategię do zmian.

 

Zastosowanie body leasingu

Agencja decyduje się na wynajem eksperta Google Ads z doświadczeniem w reagowaniu na zmiany algorytmów, który w ciągu kilku tygodni analizuje nową sytuację i wprowadza niezbędne korekty w kampaniach. Dzięki temu możliwe jest szybkie przywrócenie kampanii do optymalnych parametrów, bez długotrwałego spadku efektywności.

pl_PLPolish