Give us a call!
Send us a message!
W Raporcie Strategicznym IAB Polska ukazał się wywiad z Moniką Sypczyk, CEO BIDads, „Jak body leasing zmienia przyszłość pracy w digital marketingu?”
Monika Sypczuk, CEO BIDads, dzieli się refleksją o zmieniającym się rynku pracy, na którym elastyczność, zwinność i różnorodne doświadczenia stają się ważniejsze niż liniowa ścieżka kariery. Body leasing to dziś nie tylko model współpracy, ale realna odpowiedź na potrzeby dynamicznie zmieniającej się branży.
Co sprawia, że body leasing wpisuje się w nieliniowy model stylu życia?
Monika Sypczuk: Elastyczna forma zatrudnienia, jaką jest body leasing, zapewnia wolność wyboru i oferuje różnorodne doświadczenia zamiast trzymania się jednej ścieżki rozwoju. Dla specjalistów jest to więc szansa na pracę projektową dopasowaną do ich stylu życia i kompetencji, ale bez ograniczania się do jednej roli. Dla pracodawców z kolei to sposób na szybkie skalowanie zespołów bez tworzenia etatów. Dodatkowo, body leasing zapewnia dostęp do umiejętności, na które jest zapotrzebowanie „tu i teraz”. To ważne szczególnie w digital marketingu, gdzie liczy się zwinność, aktualna wiedza i minimalizacja ryzyk rekrutacyjnych.
Cały wywiad dostępny jest w linku: Insight BIDAds | Raport Strategiczny
Raport Strategiczny Internet 2024/2025 to coroczna publikacja IAB Polska. To kompleksowe podsumowanie stanu i trendów polskiej branży digital. Wśród kluczowych tematów znajdziemy m.in.:
Raport to MUST READ dla każdego, kto pracuje w marketingu.
Zapraszamy do bezpłatnej lektury online lub pobrania raportu w PDF ➡ https://raportstrategiczny.iab.org.pl/
BIDads Sp. z o.o. al. Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu, analizy ruchu oraz dostosowania treści do Państwa preferencji. Mogą Państwo zaakceptować wszystkie pliki cookies lub samodzielnie zarządzać swoimi ustawieniami. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności