W Raporcie Strategicznym IAB Polska ukazał się wywiad z Moniką Sypczyk, CEO BIDads, „Jak body leasing zmienia przyszłość pracy w digital marketingu?”

Elastyczność, zwinność oraz różnorodność doświadczeń

Monika Sypczuk, CEO BIDads, dzieli się refleksją o zmieniającym się rynku pracy, na którym elastyczność, zwinność i różnorodne doświadczenia stają się ważniejsze niż liniowa ścieżka kariery. Body leasing to dziś nie tylko model współpracy, ale realna odpowiedź na potrzeby dynamicznie zmieniającej się branży.

Co sprawia, że body leasing wpisuje się w nieliniowy model stylu życia? 

Monika Sypczuk: Elastyczna forma zatrudnienia, jaką jest body leasing, zapewnia wolność wyboru i oferuje różnorodne doświadczenia zamiast trzymania się jednej ścieżki rozwoju. Dla specjalistów jest to więc szansa na pracę projektową dopasowaną do ich stylu życia i kompetencji, ale bez ograniczania się do jednej roli. Dla pracodawców z kolei to sposób na szybkie skalowanie zespołów bez tworzenia etatów. Dodatkowo, body leasing zapewnia dostęp do umiejętności, na które jest zapotrzebowanie „tu i teraz”. To ważne szczególnie w digital marketingu, gdzie liczy się zwinność, aktualna wiedza i minimalizacja ryzyk rekrutacyjnych.

Cały wywiad dostępny jest w linku: Insight BIDAds | Raport Strategiczny

Raport Strategiczny Internet 2024/2025

Raport Strategiczny Internet 2024/2025 to coroczna publikacja IAB Polska. To kompleksowe podsumowanie stanu i trendów polskiej branży digital. Wśród kluczowych tematów znajdziemy m.in.:

  • 20% wzrost wartości rynku reklamy online
  • Rekordowe tempo rozwoju reklamy wideo i mobile
  • Wzrost znaczenia retail media, DOOH i digital audio
  • Coraz większa rola sztucznej inteligencji w tworzeniu i optymalizacji kampanii
  • Postępująca integracja kanałów i potrzeba holistycznego podejścia do marketingu

Raport to MUST READ dla każdego, kto pracuje w marketingu.
Zapraszamy do bezpłatnej lektury online lub pobrania raportu w PDF ➡ https://raportstrategiczny.iab.org.pl/

en_GBEnglish